Azerconnect-də Karyera

Azerconnect şirkəti olaraq biz əməkdaşlarımıza həvəsləndirici, yüksək korporativ dəyərlərə və mədəniyyətə əsaslanan iş mühiti təqdim edir, onların davamlı inkişafı istiqamətində çalışır, əməkdaşlarımız və şirkətimizdə çalışmaq istəyən şəxslər qarşısında geniş karyera imkanları açırıq. Biz biznesin həyata keçirilməsində üstün korporativ, sosial və etik standartlardan çıxış edərək əməkdaşlara təhlükəsiz iş mühiti və iş məkanı təqdim edirik.

 

Şirkət olaraq biz insan resurslarının  - insan kapitalının inkişafı sahəsində aydın strategiyaya sahibik və əməkdaşların peşəkar inkişafına hədəflənən ən müxtəlif tədbirlər həyata keçiririk. Bunlar arasında şirkət əməkdaşlarının bilik və bacarıqlarının artırılmasına istiqamətlənən təlimləri, onların müxtəlif seminar və konfranslarda, eləcə də xaricdə təcrübə proqramlarında iştirakını göstərmək olar. Bu tədbirlər həm şirkətimizin dayanıqlı inkişafına, həm də əməkdaşlarımızın karyera pilləsində daha da irəli getməsinə şərait yaradır.

Ətraflı
Azerconnect şirkətini seçməklə siz aşağıdakı imkanları əldə edəcəksiniz:
Bunlari etmək imkanı əldə edəcəksiniz
01

Rəqabətli, yeniliklərə daim açıq və həvəsləndirici korporativ mühitdə çalışmaq imkanı

02

Telekommunikasiya sahəsində təcrübə və səriştə qazanmaq imkanı

03

Yerli və xarici peşəkarlarla multikultural bir mühitdə birgə çalışmaq imkanı

04

Karyerada irəliləmə və inkişaf etmək imkanı

05

Tanınma və qiymətləndirmə proqramı

Vakansiyalarımız
Ekosistem kommunikasiya üzrə ekspert

Funksiya: Biznesin inkişafı

İş qrafiki: Standart

Son müraciət tarixi: 10.04.2024

 

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

Məhsullar, kampaniyalar və fəaliyyətlər üçün kommunikasiya yol xəritəsi yaratmaq
Agentliyə məlumat vermək üçün bütün lazımi sənədləri hazırlamaq
Yaradıcı agentliklə effektiv iş axını idarə etmək
Yol xəritəsinin uyğunlaşdırılması üçün çarpaz funksional komandalarla əməkdaşlıq etmək
Bütün kampaniyaların performansını ölçülməsi, hesabat verilməsi və məqsədlərə (KPI) görə qiymətləndirilməsi
Büdcədən istifadənin səmərəliliyini təmin etmək

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

Marketinq, İctimaiyyətlə Əlaqələr və ya müvafiq sahə üzrə ali təhsil
Kommunikasiya sahəsində 3+ illik iş təcrübəsi
Azərbaycan dili, ingilis dili – səlis, rus dili – orta səviyyədə
MS Office proqramlarını bilmək (Excel, PPTX)
Yüksək kreativ və strateji düşünmə qabiliyyəti
Ən son tendensiyalar və ən yaxşı marketinq təcrübələri ilə müasir biliklər

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Şəbəkə Monitorinqi üzrə Operator

İdarə: Şəbəkə Texnologiyaları

İş qrafiki: Növbəli 

Son müraciət tarixi: 10.04.2024

 

 

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

*Radio və Transmissiya Şəbəkə elementlərinin vəziyyətinə nəzarət etmək.
*Əsas və Sabit Şəbəkə elementlərinin vəziyyətinə nəzarət etmək. 
*İT və İntellektual Şəbəkə elementlərini monitorinq etmək.
*Şəbəkə (Radio, Transmissiya, Əsas, Sabit, İT) və ya abunəçi tərəfində yaranan hər hansı problemlərin qeydiyyatına, bu  haqda məlumat verilməsinə və məlumatın yayılmasına görə məsuliyyət daşımaq.
*Şəbəkədən maksimal şəkildə istifadəsi və müştəri məmnuniyyəti üçün bütün planlaşdırılmış işlərə yardım etmək və dəstək olmaq.
*Müvafiq təhlükəsizlik qaydaları və prosedurlarına riayət etmək və onların riayət olunmasına nəzarət etmək.
*Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək.
*Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək.

 

Vəzifənin tələbləri:

*Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları üzrə ali təhsil
*Telekommunikasiya şəbəkə sahəsində təcrübə.
*Telekommunikasiya və ya informasiya texnologiyaları sahəsində ali təhsil və ya Telekommunikasiya  sahəsində iş təcrübəsi.
*Dil bilikləri (Azərbaycan, ingilis, rus)
*Yeni texnologiyaların yaranmasını və telekommunikasiyanın inkişafını əməl etmək

*Yaxşı ünsiyyət qurmaq və təşkilatçılıq bacarıqları.
*Problemi həll etmək və qərar qəbul etmək bacarıqları.
*Etibarlı olmaq və özünü idarə etməyi bacarmaq.
*Şirkətin mədəniyyət və iş standartlarını mənimsəməyi bacarmaq, 24/7 işləməyə hazır olmaq. 
*Təzyiq altında işləmək bacarığı.
*Yüksək motivasiya, müstəqil inkişaf və sərbəst öyrənmə.

 

 Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Biznesin təhlili və analitikası üzrə mütəxəssis

Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 05.04.2024

 

 

 

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

 

Kommersiya hesabatlarını, analitik məlumat və tövsiyyələri təqdim edilməsi, təkmilləşdirilməsi, icra və yerinə yetirilməsi; 
Menecment tərəfindən verilən kommersiya hesabatlarına və analizlərə aid olan əlavə tapşırıqların düzgün və vaxtında yerinə yetirilməsi; 
Hesabatların keyfiyyətli hazırlanması, maraqlı təqdim olunması və avtomatlaşdırılması ilə bağlı daim təkliflər verilməsi;
Yeni, dəyişdirilmiş servis və məhsullar üçün hesabat tələblərinin qiymətləndirilməsi, məhsula dair ilkin və hazır olduqdan sonrakı analizlərin hazırlanması;
Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmə;
Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.


Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

 

Tətbiqi Riyaziyyat, Kibernetika və ya İqtisadiyyat üzrə Ali təhsil;
Müvafiq sahə üzrə 1-2 il təcrübə;
İri həcmdə məlumatlar ilə işləmə təcrübəsi.


Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:

 

Müştəriyönümlü;
Komanda işi və əməkdaşlıq;
Nəticəyönümlü;
Strukturlu və metodoloji düşünmə qabiliyyəti;
Güclü riyazi bilik;
Analitika qabiliyyəti;
Statistik anlayışları bilmək;
Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək (Rus diliyi biliyi üstünlükdür);
MS Office (Ms. Excel) proqramlarını mükəmməl  bilmək;
STATA, R, SPSS, SAS və ya digər data mining/analitik proqramlarda işləmə bacarığı.

 


Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır

Müraciət
Kommersiya və korporativ layihələrin idarə edilməsi üzrə rəhbər

İdarə: Strateji Proqramları İdarəetmə Ofisi

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Son müraciət tarixi: 01.04.2024

 

 

 

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

 

Qrupun Strategiyasını dəstəkləyən bütün kommersiya layihələrinin layihə idarəetməsinin ən yaxşı təcrübələrinə uyğun idarə olunmasını təmin etmək və hər bir layihəyə uyğun olaraq müvafiq metodologiya təklif etmək;
Post-mortem və retrospektiv təhlil də daxil olmaqla, kommersiya və müəssisə layihələrini başlanğıcdan tamamlama mərhələsinə qədər aparmaq və idarə etmək;
Şirkətin məqsədlərinə və müştəri tələblərinə uyğun olaraq layihə planlarını, cədvəllərini və büdcələrini hazırlamaq və həyata keçirmək;
Layihənin qüsursuz icrasını təmin etmək üçün mühəndislik, satış, maliyyə və hüquq daxil olmaqla, çarpaz funksional komandalarını asanlaşdırmaq və idarə etmək;
Layihənin gəlirliliyini müəyyən etmək və optimallaşdırmaq üçün bazar araşdırması və təhlili aparmaq, layihə komandasına rəhbərlik etmək;
Layihənin gedişatına nəzarət etmək, riskləri müəyyənləşdirmək və vaxtında çatdırılma və büdcəyə riayət olunmasını təmin etmək üçün təsirin azaldılması strategiyalarını həyata keçirmək;
Effektiv ünsiyyət və proaktiv problemlərin həlli yolu ilə güclü müştəri münasibətlərini inkişaf etdirmək;
Kommersiya və müəssisə layihələrinin geniş miqyasda idarə olunmasını təmin etmək üçün (öz komandası vasitəsilə) öz şöbəsini yaratmaq, idarə etmək, rəhbərlik etmək;
Şöbənin rol və vəzifələrini yerinə yetirmək üçün tabeliyində olan işçilərin təlim keçməsini təmin etmək;
Şirkətin korporativ siyasətinə, dəyərlərinə və prosedurlara uyğun olmaq;
PMO əsasnaməsinin (vəzifə və öhdəliklər) yaradılması, razılaşdırılması, təsdiqlənməsi və icrası;
Layihənin əhatə dairəsi, biznes işi və planlaşdırmadan icra, icra və layihənin bağlanmasına qədər tam layihənin həyat dövrünün idarə edilməsi;
Tam dövriyyəli təchizatçı münasibətlərinin idarə edilməsi (o cümlədən, lakin bununla məhdudlaşmayaraq, satınalmaların planlaşdırılması, müqavilə bağlamaq, pul vəsaitlərinin hərəkətinin idarə edilməsi, icraya nəzarət, iddiaların idarə edilməsi, rəhbər komitənin asanlaşdırılması və s.);
Tam layihənin həyat dövrünün çatdırılması üçün xüsusi layihələr tapşırığının icrası;
İcraçı tələblərin yerinə yetirilməsi, eləcə də Şirkətin əməliyyat məqsədlərini tərifləmək üçün Şirkətin Biznes Prosesləri çərçivəsində təyin edilmiş öhdəliklər üçün məsul olmaq;
Layihələr, spesifik vəzifələr, o cümlədən layihələrin riskləri və problemləri barədə icraçı rəhbərliyə hesabat vermək.

 

Vəzifənin tələbləri:

 

Ali təhsil;
Biznesin İdarə Edilməsi (MBA üstünlükdür);
Layihə idarəetmə təcrübəsi (PMP və/və ya Prince 2 sertifikatı üstünlük olacaq);
Telekommunikasiya sənayesi haqqında anlayış;
Telekommunikasiya texnologiyaları, məhsul və xidmətləri haqqında güclü anlayış;
Maliyyə, saat, satınalma, logistika, hüquqi prinsipləri başa düşmək;
5 il iş təcrübəsi. PM və telekommunikasiya sənayesinə üstünlük verilir;
Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilmək;
Yaxşı səviyyədə rus dili üstünlükdür;
MS Office proqramının qabaqcıl istifadəçisi (xüsusən MS Project & MS Excel & MS Visio & MS Power Point).


 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
İT üzrə Müəssisə Resurslarının Planlaşdırılması üzrə mütəxəssis

Funksiya: İnformasiya Texnologiyaları və Əsas Şəbəkə

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Son müraciət tarixi: 30.04.2024.

 

 

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

Güclü problem həll etmə bacarıqları və texniki biliklərdən istifadə etməklə JIRA-da yaradılan sorğuların idarəedilməsi, həll edilməsi və sorğular üzrə dəstək göstərilməsi 
Oracle dəstək portalında sorğuların vaxtında və səmərəli həllini təmin edərək xidmət sorğularının yaradılması və yaxından izlənilməsi
Qərarların qəbulu və problemlərin aradan qaldırılması üçün xüsusi SQL sorğularından istifadə edərək verilənlər bazasında hərtərəfli məlumat təhlili aparılması
Layihə məqsədlərinə və biznes tələblərinə uyğunluğu təmin edərək Oracle Vahid Metoduna (OUM) uyğun şəkildə funksional spesifikasiyaları işləyib hazırlamaq və texniki qulluq
Satınalma və ya HR proseslərinin ehtiyaclarını ödəmək məqsədilə Oracle Fusion Cloud-u təkmilləşdirmək və konfiqurasiya etmək üçün texniki və biznes qrupları ilə əməkdaşlıq etmək
Oracle Fusion Cloud mühitində məlumatların miqrasiyası və sistem inteqrasiyası proseslərinə rəhbərlik etmək. 
Oracle Fusion Cloud funksiyalarının istifadəçilər və maraqlı tərəflər tərəfindən rahat şəkildə mənimsənilməsini təmin etmək üçün təlim sessiyaları və biliklərin ötürülməsi fəaliyyətlərini təşkili

 

Vəzifənin tələbləri:

Tətbiqi Riyaziyyat, Komputer Elmləri, Biznes və ya müvafiq sahə üzrə universitet dərəcəsi.

Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri):

Oracle Fusion Cloud-da Satınalma və ya İnsan Resursları prosesləri;
Oracle Fusion modullarının funksionallıqları, iş axınları və ən yaxşı praktika ilə tanışlıq ;
Oracle Fusion Cloud üzrə inkişaf etmək arzusu ilə ERP sistemlərində (SAP, PeopleSoft və s.) minimum 3 il iş təcrübəsi;
Satınalma və ya HR modulları üçün ERP həllərinin tətbiqi və konfiqurasiyası üzrə təcrübə;
Azərbaycan - əla; İngilis - əla; Rus – olması üstünlükdür; 
MS Office: Excel, Word, OnenNote, Power Point, Outlook, Jira;
SQL, PL/SQL və digər müvafiq komputer dilləri üzrə yaxşı anlayışın olması;
ERP-yə xas hesabat vermə və analitika alətləri ilə təcrübə;

Xüsusi tələblər:

Oracle Fusion Cloud, Oracle e-Business Suite və ya digər ERP sistemləri üzrə biliklər; 
Satınalma və ya İnsan Resursları prosesləri üzrə biliklər; 
Layihə İdarəedilməsi proseduraları üzrə biliklər.

 


Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
İnsan resursları üzrə biznes tərəfdaşı

Funksiya: İnsan Resursları

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz.

Son müraciət tarixi: 17.04.2024

 

Sizin vəzifə öhdəlikləriniz

Funksiyaya və təşkilati strategiyaya uyğun strateji istedadların idarəolunması planını hazırlamaq üçün funksiya rəhbərləri ilə əməkdaşlıq etmək
Təşkilatın işçi qüvvəsi planları İstedadların Cəlb Olunması planlanma prosesləri ilə uzlaşdırmaq
Biznes funksiyasının səmərəliliyini artırmaq üçün vəzifələri, təşkilati strukturu layihələndirmək üçün funksiya rəhbərləri ilə əməkdaşlıq etmək
İllik performans dövrü, ardıcıl əvəzetmə və inkişaf planlamasını idarə etmək, əlaqəli proqramların icrasını təmin etmək
Əmək haqqı dərəcəsi və büdcəyə uyğunluğu təmin etməklə, müavinətlərin nəzərdən keçirilməsi prosesi də daxil olmaqla funksiyanın mükafatlandırma fəaliyyətlərini idarə etmək
Təşkilatın bütün səviyyələrinə əməkdaşlıq edərək İR proqram və kouçinq dəstəyi göstərmək
Əsas, uyğun İR məlumatlarını əks etdirən xüsusi informasiya panellərini və ya hesabatlarını hazırlamaq
 

Vəzifənin tələbləri

Ali təhsil (İnsan Resursları, biznes münasibətləri, Təşkilati İnkişaf və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi üstünlük təşkil edir)
Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri): İnsan Resurslarının İdarəedilməsi
İR üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi (İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaşı vəzifəsində çalışanlara üstünlük veriləcəkdir)
Azərbaycan(sərbəst), İngilis(sərbəst) və rus(orta) dili bacarıqları 
İR informasiya sistemləri və Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı
 

Xüsusi tələblər:

CIPD, SHRM və digər sertifikatların olması üstünlükdür

 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Anbar İnventarı Planlama və Hesabat üzrə Ekspert

Şöbə: Planlama və Performans Hesabatlılığı

İş qrafiki: Standart

Son müraciət tarixi: 11.04.2024

 

 

 

Anbar İnventarı Planlama və Hesabat üzrə Ekspert olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

Mövcud və potensial tədarükçülərin qiymətləndirilməsi üçün qiymətləndirmələr 
Effektiv anbar planlaşdırma strategiyalarını tərtib etmək və tədarük səviyyələrini optimal həddə çatdırmaq və daşıma xərclərini azaltmaq
Tələbatı proqnozlaşdırmaq üçün müvafiq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq etmək və müştəri tələbatlarına cavab vermək məqsədilə kifayət qədər stok/ehtiyat səviyyələrini təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək
İnventar dövriyyəsini tənzimləmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müşahidə etmək
İnventar məlumatlarının düzgün təhlilini apararaq trendləri, uçotları və təkmilləşdirilmə üçün sahələri müəyyənləşdirmək
Gələcək tələbatı proqnozlaşdırmaq və anbar səviyyələrini buna görə düzəltmək üçün statistik modellərdən və proqnozlaşdırma alətlərindən istifadə etmək
Təminatın vaxtında bərpasının təmin edilməsi üçün tədarük komandası ilə yaxından əməkdaşlıq etmək
Ehtiyat səviyyələri, dövriyyə sürətləri və sifarişin yerinə yetirilmə doğruluğu kimi əsas anbar metrikaları haqqında düzgün hesabatlar hazırlamaq
Məlumat analizi əsasında strateji qərarlarını dəstəkləmək üçün baxışlar və təkliflər təmin etmək
Kross-funksional komandalara üzv olaraq hesabat tələblərini başa düşmək və buna uyğun olaraq hesabatları tənzimləmək üçün əməkdaşlıq etmək
İnventar idarəetmə proseslərini sürətləndirmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirmək
İnventar idarəetmə proseslərini sürətləndirmək və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyənləşdirmək
İnventar nəzarətində ümumi effektivlik və dəqiqliyi artırmaq üçün ən yaxşı təcrübələri tətbiq etmək
Anbar izləmə və hesabat üçün texnologiyadan istifadə edilməsində IT komandaları ilə əməkdaşlıq etmək. 
Saxlama əməliyyatları, logistika və tədarük komandaları ilə əlaqələri və koordinasiyanı təmin etmək üçün əməkdaşlıq etmək. 
Anbar işçilərinə inventar idarəetmədə ən yaxşı təcrübə üçün təlimat və dəstək təmin etmək
Şirkət siyasətlərinə və anbar idarəetmə ilə əlaqəli sənədlərin tələblərinə əməl etməyi təmin etmək
Anbarın dəqiqliyini yoxlamaq və uçotları həll etmək üçün düzgün auditoriyalar keçirmək
Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş digər tapşırıqları yerinə yetirmək 
Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək 
Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək 
Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək 
 

Vəzifənin tələbləri:

Tədarük zənciri idarəetməsi, logistika, iş, və ya əlaqəli bir sahədə Bakalavr dərəcəsi
Anbarda inventar planlama və hesabat sahəsində sübut olunmuş təcrübə
3 il və daha artıq iş təcrübəsi
Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri 
Microsoft Office proqramları 
Oracle
Güclü təhlil və problemlərin həlli bacarığı, məlumat analizi alətlərində bacarığa sahib olmaq
Əla əlaqə və kommunikasiya və əməkdaşlıq bacarığı
Dəqiqliyə və doğruluğa fokuslanaraq detallara diqqət yetirmək./ Detail-oriented with a focus on accuracy and precision
Sürətli və dinamik bir mühitdə işləmə qabiliyyəti

 


Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Sorğuların cavablandırılması üzrə təcrübəçi

Funksiya: Dövlət orqanları ilə əlaqələr və Hüquq
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 12.04.2024

 

 

 

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

Sorğulanmış məlumatların əldə edilməsi, onların işlənməsi və hazırlanması. (İMEİ, MSİSDN və s.);
İcra edilmiş sorğulara rəsmi cavab məktublarının hazırlanması, imzalanması və bir nüsxəsinin çıxarılması;
Şirkət daxilində digər şöbələrlə lazımı əlaqələrin yaradılması və məlumatların əldə edilməsi (İnzibati və s.);
Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Sənədlərin konfidensiallığına və məxfiliyinə təminat;
Hüquqi sənədlərin və qeydlərin təşkili və saxlanmasında köməklik etmək, səmərəli axtarış və arayışları asanlaşdırmaq üçün müvafiq sənədləşdirmə və arxivləşdirmə prosedurlarına əməl olunmasını təmin etmək.

 

Vəzifənin tələbləri:

Ali təhsil;
Ofis işində 1-2 il 
Azərbaycan dili- mükəmməl, İngilis dili və rus dili (orta);
MS Office (Ms. Excel) proqramlarını mükəmməl  bilmək;
Analiz etmə bacarığı;
Rəsmi məktubları yazmaq bacarığı;
Konfidensial və məxfi məlumatlarla işləmə bacarığı; 
Printer, skaner və digər ofis cihazlarında işləmə bacarığı.
 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır

Müraciət
Əlaqə mərkəzi üzrə təmsilçi

İdarə: Müştəri Əməliyyatları

İş qrafiki: Növbəli

Son müraciət tarixi: 15.04.2024

 

 

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

Müraciət edən abunəçilərə səmərəli və dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək və müştərinin dəyərli olduğunu hiss etməsini təmin etmək;
Kanalda daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğularını üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
Müraciətinin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş KPİ-lara nail olmaq;
Abunəçinin müraciətlərini effektiv və vaxtında həllini təmin etmək üçün daxil/çıxan zəngləri idarə etmək;
Müştəri ilə müsbət etibarlı münasibət qurmaq və saxlamaq üçün əlavə səy göstərmək;
Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;
Rəhbərlik tərəfindən vəzifə ilə bağlı verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
 
Vəzifənin tələbləri:

Orta və ya ali təhsil
MS Office proqramlarını bilmək
Azərbaycan və rus dilləri – əla; İngilis dili – kafi
Müştəri yönümlük & Komandada işləmə bacarığı
Çeviklik.
 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Performans analizi üzrə mütəxəsis

Funksiya: Təchizat

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Son müraciət tarixi: 14.04.2024

 

 

 

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:


*İllik təchizat planının yaradılması, təkmilləşdirilməsi və monitor olunmasına dəstək
*Mövcud məlumat bazalarından satınalma ilə bağlı məlumatların əldə olunması və təhlilini dəstəkləmək
*Müntəzəm əsasda və ya xüsusi müraciət əsasında Satınalma fəaliyyətinin monitorinqinə kömək etmək
*Tədarükçülərin məlumat bazasının daim yenilənməsinə kömək etmək
*Tədarükçülərin məlumat bazası ilə bağlı məsələlərlə əlaqədar mövcud və potensial təchizatçılarla əlaqə qurmaq
*Layihələndirmə alətinin daim ən son versiyada olmasını təmin etmək
*Telco Rəqəmsallaşdırılması Strategiyasına uyğun olaraq Satınalma prosesi üzrə işləri sistemləşdirmək və avtomatlaşdırmaq üçün təkmilləşdirmə fəaliyyətini dəstəkləmək
*Gündəlik tapşırıqların və xüsusi layihələrin icrasında Satınalma fəaliyyəti üzrə menecerə kömək etmək

*Məzmun məqsədlərini və KPI-ları başa düşmək və onlara əsaslanan hesabatları və fikirləri uyğunlaşdıra bilmək. Effekyivliyi artirmaq üçün trendləri, anomaliyaları və təkmilləşdirmə imkanlarını müəyyən etmək və araşdırmaq 
 

Vəzifənin tələbləri:


*Ali təhsil
*Müvafiq sahədə 2 il iş təcrübəsi
*Statistika, SQL, Python/R, Tableau və Excel ilə mükəmməl səviyyədə iş təcrübəsi
*Məlumat bazası ilə işləmək və məlumatlardan təqdimatlar hazırlamaq bacarığı
*Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan və İngilisi dili bilikləri
*Mükəmməl səviyyədə Microsoft Office (PowerPoint, Word) istifadə bacarığı
*Komanda işi və əməkdaşlıq
*Güclü ünsiyyət bacarığı
*Araşdırma bacarığı
*Eyni anda bir neçə işi görə bilmə
*İnnovativ düşünmə

 

 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət
Scrum Master

İdarə: Strateji Proqramları İdarəetmə Ofisi 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz.

Son müraciət tarixi: 08.04.2024

 

 

 

 

Scrum Master olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

Scrum Master təcrübələrini həyata keçirməklə, komandaları istiqamətləndirməyə diqqət yetirməklə bir-üç komanda üzrə Scrum Master ola və dayanıqlı iş mühiti təmin etməklə komandalararası koordinasiyaya nail ola bilər;
Məhsulun uğurlu satışı üçün İstifadəçi Məlumatlarını hazırlamaq və prioritetlər və əhatə dairəsi ilə bağlı diqqəti asanlaşdıraraq geridə qalan işləri idarə etmək və komandaya rəhbərlik etmək üçün Məhsul Sahibini dəstəkləyir;
Məhsul Sahibinə məhsulun Məlumatları, İstifadəçi Mağazaları və tələblərinə kifayət qədər təfərrüatlarla daxil olmaqda köməklik göstərir və məhsulun hədəf şəxslərə və gözləntilərə uyğun çatdırılmasını təmin edir;
Satış Nöqtələri vasitəsilə geriləməni qiymətləndirmək və dəyişikliklərin sürətlə müəyyən edilməsini və yenilənməsini təmin etmək üçün inkişaf qrupları ilə sıx əməkdaşlıq edir;
Müştərilərin önəmli məhsul problemlərini həll etmək və nəticədə məhsul satışı və təkmilləşdirməyə kömək etmək üçün əsas resurs kimi Məhsul Sahibləri ilə güclü əlaqələr yaradır;
O, texniki rəy əsasında tələbləri müəyyən etmək və tənzimləmək, tələbləri prioritetləşdirmək və dəyişən prioritetləri idarə etmək üçün bütün maraqlı tərəflərlə sıx əməkdaşlıq edir;
Sprint Planlaşdırma”, “Gündəlik Scrum”, “Sprint Baxış”, “Sprint Retrospektiv” və “Backlog Rafinement” görüşləri kimi rəhbərlik mərasimlərində iştirak və rəhbərlik edir;
Dəstəyi təşviq etməklə və komandanın, onun məhsullarının və proseslərinin davamlı təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik etməklə, liderlik və mentorluq vasitəsilə inkişaf komandalarına rəhbərlik edə bilir. Komandanı nəzarətsiz iş mühitindən qorumağa kömək edir;
Rəhbərlik və kənar maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlayır. Plana qarşı irəliləyiş, problemin izlənilməsi və risklərin azaldılması da daxil olmaqla layihənin vəziyyəti ilə bağlı daxili və xarici maraqlı tərəflərə yazılı və şifahi hesabat təqdim edir;
JIRA və Confluence kimi Atlassian alətləri ilə təcrübəyə sahibdir.
 

Vəzifənin tələbləri:

İT və ya Layihə İdarəetmə sahəsində ali təhsil;
1+ illik Scrum Master kimi və ya ona bərabər iş təcrübəsi;
Müəyyən sahələrdə peşəkarlıq (dərəcələri): Layihə İdarəetmə, Çevik Proqram Təminatı;
Azərbaycan/İngilis/Rus dilləri biliyi;
Scrum Master Sertifikatı (Scrum Alliance və ya oxşar), PSM I, PMI – ACP və əlaqəli sertifikatlar;
Agile mühitində iş təcrübəsi;
Davamlı peşəkar inkişafa və öyrənməyə meyillilik;
Yüksək məhsuldarlıq və effektiv vaxt idarəetməsi;
Proqram təminatının dizayn prinsiplərini, alətlərini və texnologiyalarını başa düşmək;
Yüksək dərəcədə şəxslərlərarası və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
Əla ünsiyyət və asanlaşdırma bacarıqları.
 

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət